חד, מפתיע, שונה, מפתה: כמעט הכל מגיע היום באריזה ממותגת – ממוצרים, דרך שירותים ועד לאנשים. 
אריזה של מוצר היא חלק מהותי בהצלחה שלו: אריזה טובה תקרוץ אליך מרחוק, תגרום לך לעצור, להרים אותו, ולתהות עליו לכמה רגעים. התפקיד שלה הוא קודם כל לבלוט מתוך האינסוף. אבל גם לעשות תיאום ציפיות עם מה שבפנים. ליצור טיזר מסקרן, ולהעביר טעימה קטנה ממה שמסתתר מאחוריה: הטעם, הריח והתחושה באצבעות – שמועברים באמצעות שימוש חכם בצבעים, חומרי גלם מיוחדים וטיפוגרפיה.
 
היי, אני אורלי ברנשטיין. מומחית בעיצוב אריזות, תוויות ומיתוג למוצרי צריכה ומזון, אלקטרוניקה, מארזי מתנה ועוד. הקמתי את סטודיו בכיכר מתוך תשוקה גדולה להפוך מוצרים טובים למעולים באמצעות שימוש בחדשנות ומקוריות. אחרי הילדים, זו האהבה 
וגם המומחיות הגדולה שלי כבר 15 שנה, במהלכן טיפלתי בעשרות מותגים וחברות. 
המטרה בתהליך היא הגדלת המכירות של המוצר, דרך יצירת מערכת יחסים מוחשית ככל שניתן עם קהל היעד שלו. את זה אנחנו עושים באמצעות בנייה של שפה עיצובית ייחודית למוצר, שנועדה להעביר את החוויה שלו דרך האריזה. כל תהליך כזה הוא כמו מסע קסום, שמהותו להבין את המוצר לעומק ולחוש אותו. הוא דורש התבוננות ממקום אחר – פתוח, מסקרן ויצירתי, 
וכרוך במחקר, הקשבה ופתיחות, וגם סבלנות ואפס פשרות עד שמגיעים לתוצאה המושלמת.
השלב הראשון הוא שיחה קצרה עמכם שבה אוכל להבין מכם מה בדיוק אתם צריכים. אפשר לתאם אותה כאן.
בינתיים מוזמנים להתרשם מהדוגמאות באתר, לקבל רעיונות וכיוונים.
לכל שאלה אני לרשותכם, אורלי
חד, מפתיע, שונה, מפתה: כמעט הכל מגיע היום באריזה ממותגת – ממוצרים, דרך שירותים ועד לאנשים. 
אריזה של מוצר היא חלק מהותי בהצלחה שלו: אריזה טובה תקרוץ אליך מרחוק, תגרום לך לעצור, להרים אותו, ולתהות עליו לכמה רגעים. התפקיד שלה הוא קודם כל לבלוט מתוך האינסוף. אבל גם לעשות תיאום ציפיות עם מה שבפנים. ליצור טיזר מסקרן, ולהעביר טעימה קטנה ממה שמסתתר מאחוריה: הטעם, הריח והתחושה באצבעות – שמועברים באמצעות שימוש חכם בצבעים, חומרי גלם מיוחדים וטיפוגרפיה.
 
היי, אני אורלי ברנשטיין. מומחית בעיצוב אריזות, תוויות ומיתוג למוצרי צריכה ומזון, אלקטרוניקה, מארזי מתנה ועוד. הקמתי את סטודיו בכיכר מתוך תשוקה גדולה להפוך מוצרים טובים למעולים באמצעות שימוש בחדשנות ומקוריות. אחרי הילדים, זו האהבה 
וגם המומחיות הגדולה שלי כבר 15 שנה, במהלכן טיפלתי בעשרות מותגים וחברות. 
המטרה בתהליך היא הגדלת המכירות של המוצר, דרך יצירת מערכת יחסים מוחשית ככל שניתן עם קהל היעד שלו. את זה אנחנו עושים באמצעות בנייה של שפה עיצובית ייחודית למוצר, שנועדה להעביר את החוויה שלו דרך האריזה. כל תהליך כזה הוא כמו מסע קסום, שמהותו להבין את המוצר לעומק ולחוש אותו. הוא דורש התבוננות ממקום אחר – פתוח, מסקרן ויצירתי, 
וכרוך במחקר, הקשבה ופתיחות, וגם סבלנות ואפס פשרות עד שמגיעים לתוצאה המושלמת.
השלב הראשון הוא שיחה קצרה עמכם שבה אוכל להבין מכם מה בדיוק אתם צריכים. אפשר לתאם אותה כאן.
בינתיים מוזמנים להתרשם מהדוגמאות באתר, לקבל רעיונות וכיוונים.
לכל שאלה אני לרשותכם, אורלי